گونه های عطرها را بشناسید
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عطرها از 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس های روغنی ساخته می گردند. اینکه در هر عطری معیار اسانس روغنی به فعالیت رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد که خوب میباشد شما هم با آن‌ها آشنا گردید تا موقع خرید تعیین ظریف تری داشته باشید.

گونه های عطرها را بشناسید:

* پرفیوم ها: پرفیوم ها شایسته ترین و با دوام ترین مدل رایح ها با 22 درصد اسانس روغنی می باشند.

* ادو پرفیوم ها: پس از پرفیوم ها، اتدوپرفیوم ها قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن 15 الی 22 درصد روغن معطر مرتبه دوم را به دست می‌آورند.

* ادوتویلت ها: این گونه 8 تا 15 درصد اسانس روغنی دارا‌هستند.

* ادکلن ها: که برای مردان استعمال می گردد صرفا حدود 4 درصد روغن دارا‌هستند.

* اوفرش ها: ولی رقیق ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می‌شوند که 3 درصد اسانس روغنی دارا‌هستند و به عمل آنهایی میایند که دلشان میخواهد عطرشان بسیار ضعیف و ملایم باشد. هر چقدر واحد سنجش اسانس روغنی یک بو طولانی تر باشد قیمتش هم اضافه و ماندگاری اش زیادتر خواهد بود. برای همین با توجچه به به کارگیری ای که از عطرتان می‌کنید یکی نوع های بالا را تعیین نمائید. معمولا برای ضیافت ها مدل نخستین و دوم مورد های بسیار قابل قبولی میباشند، به خصوص آنهایی که دوست ندارند عطرشان را به یار شان ببرند و مجددا تجدیدش نمایند. برای به کارگیری های روزانه و دور و اطراف های کاری، از ادوتویلت ها و ادوفرش ها استعمال فرمایید که بو های رقیق و ملایمی دارا هستند. امروزه ادوپرفیوم ها و ادوتویلت ها، بیشترین ایجاد خودشان را دارا هستند. زیرا انسان های مدرن طولانی تر از هر چیزی خواهان ماندگاری می باشند و هر دو این موردها ماندگاری نسبتا بالایی دارا هستند.

کلیک نمایید: اشکال بو زنانه تلخ


مراقبت از بو

پس از به کارگیری بو از سفت مسدود شدن درش مطمئن گردید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا این که در معرض نوروفروغ خوشید قرار ندهید. این فعالیت سبب از دربین رفتن بخش متعددی از بوی بو و در عین درحال حاضر تیره شدنش میگردد. به همین خیال میباشد که خیلی از تولیدکنندگان عطرها شیشه های تیره یا این که مات را برای عطرشان تعیین می نمایند.

عملکرد نمایید عطری را گزینش فرمائید که انگار برای شما تاسیس شده است، عطری که با آن شم راحتی فرمائید. به اینکه این بو روی تن فلان دوست یا این که آشنا خوش بوست اکتفا نکنید. عطرها را مسلما بایستی روی تن خودتان آزمون نمایید. پوست هر کسی، واحد سنجش کم آب یا این که چرب بودنش و حتی بو فردی هر شخصی با بقیه افراد متعدد میباشد . هنگامی برای خرید بو به فروشگاهی میروید، آن رایحه را روی بدنتان اسپری فرمایید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعداز 10 دقیقه عطرها خودشان را نشان می‌دهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مطلوب می‌باشند یا این که خیر البته می باشند عطرهایی که در یک ساعت اولیه چندان دوست داشتنی به حیث نمی‌رسند و نو پس از سپری شد یک ساعت خودی نشان میدهند. همت نمایید برای خرید بو به هیچ وجه و به هیچ عنوان شتاب نکنید. اعتقاد و باور نمایید بشر لباسی با پارچه ذیل را ریلکس خیس از رایحه نامناسب تحمل می نماید!

کلیک نمایید: گونه های رایحه مردانه بو تند



 





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: